Wednesday, August 19, 2009

Salam Ramadan

Maafkan saya sahabat...kalau saya terlupa berhubung
Ampunkanlah saya kawan... kalau saya terlalai berbicara
NIAT untuk berhubung,
berbicara,
berjumpa,
sentiasa ada
tapi kadang - kadang tidak kesampaian
jarang terlaksana
kerap terbantut!

Tapi para sahabat...walau dimanapun anda saat ini
ketika ini
merentasi batas masa, jarak dan daerah
di alam maya
ku kirim pesan
Selamat menyambut bulan mulia..bulan keberkatan...bulan keampunan...
bulan kemenangan...
bulan RAMADAN...sama - sama kita mengharungi dan
menghayatinya dengan tulus.
Selamat berpuasa.....

3 comments:

  1. Marhaban ya ramadhan...
    Aku sambut dikau dengan segala suka cita.

    ReplyDelete
  2. SALAM RAMADHAN Brother..
    Semoga sinar ramadhan ini akan membuatkan kita untuk lebih tawakal dan berserah kepadaNYA.

    ReplyDelete